2016. január 23.

Szelencefélsiker - a "csak úgy" ajándék


Szelencefélsiker

Van az a mondás, amit a szüleink unalomig ismételgettek nekünk: jobb adni, mint kapni. Akkor nem igazán értettem, hogyan lehet jobb adni, mint leszedni az ajándékról a gondosan megkötött masnit és csomagolópapírt? 
Nos úgy, hogy kitalálni, kiválasztani, megvásárolni, becsomagolni, összetekerni celuxszal magunkat és az ajándékot, egy masnira mindig van idő, utána már csak azért kell recegni, hogy a megajándékozott örüljön a masnis csecsebecsének.

Hogy kapcsolódik mindez a Szelencetitkokhoz? A bűvös 101-1001 listám 56-os pontja, tíz embernek "csak úgy" ajándékot venni. 




Ahogyan azt már a júniusi Szelencekedvencek bejegyzésben említettem, egy nagyon kedves ismerősömnek, és a cuki feleségének megszületett első közös gyermeke, Barnabás. Amikor megtudtam, hogy Barnabás úton van, később pedig azt, hogy megszületett, azonnal tudtam, hogy valamivel kedveskedni szeretnék a Csöppségnek.

Az ideális ajándékra végül egy anyukámmal töltött csajos napon, a C&A-ban bukkantam rá: egy sötétkék babaruha -body? rugdalózó?- személyében. A babaruhán -mindamellett, hogy mennyire picike, és édes- a mintája tetszett meg: mivel a boldog szülőket is egy rockkoncerten ismertem meg, szerintem igazán találó az I rock and rule felirat a ruhácskán a hangjegyek és a gitár felett. 


Drága Barnabás, Isten hozott! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Szelencenyitogató!

Köszönöm, hogy időt szántál rám, és megosztottad velem a véleményedet!