2015. január 12.

#10

ULTRA sztori
- avagy újabb pipa a 101-es listán

Körülbelül egy-másfél évvel ezelőtt, amikor aktuálisan valamiért nagyon rossz volt, drága Kata barátnőm az agykontrollt javasolta megoldásnak. 

Szlovéniában rendszeresen hallgattam minden este a relaxációkat, és segített. Nyugodtabb lettem, kiegyensúlyozottabb, jobb lett a közérzetem - és akkor nem is kellett több. 
A hazaérkezésem után kezdtem el azon gondolkodni, hogy el kellene menni egy tanfolyamra is, hogy még jobb legyen minden. 
Nyilván a májusi alaptanfolyam után elindult bennem a vezérhangya, és az Ultra tanfolyam kezdte birizgálni a fantáziámat (a lényeg ugye az, hogy türelmes lány vagyok, és nem akarok mindent egyszerre. #de)

Lecsekkoltam a honlapot, és szomorúan láttam, hogy idén már csak egy tanfolyamot tart dr. Domján László (nyilván egy olyan időpontban amikor máshol kellett volna lennem). Sokáig agyaltam, hogy elmenjek-e, vagy halasszam jövőre a tanfolyamot, még végül valami megadta a végső lökést és befizettem a tanfolyam díját. 

Aki ismeri az agykontrollt tudja, hogy az Ultra miről szól, akik pedig nem kíváncsiak rá, azokat inkább nem untatnám. 
A két nap alatt sok új dolgot tanultam, és nagyon kedves embereket ismertem meg. Tudtam, és éreztem, hogy jókor voltam jó helyen, és már az első reggeli első gyakorlat miatt megért minden fillért az Ultra. 

Újabb pipa a listámon, újabb ropogós bankó a 101/1001 borítékban. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Szelencenyitogató!

Köszönöm, hogy időt szántál rám, és megosztottad velem a véleményedet!