2014. december 9.

#4


Előre leszögezném, hogy a családunkban édesanyám a kézműves-kreatív. Ő az, aki fúr, farag, eldob, fest, lakkoz, skiccel, alkot, és szerencsére a szorgalma ügyességgel párosul. Ezzel szemben én vagyok az, aki mindig eltöri, letöri, betöri, leönti, áthúzza, összeragasztja, szétvágja, elferdíti, szóval aki elbénázza a dolgokat. Szerencsére a család már megszokott így az elmúlt 25 (sicc!) év alatt, így sok meglepetés már nem tudok nekik okozni.

Vagy mégis?

Édesanyám majd' minden évben készít nekem adventi naptárat. Tudom, hogy a naptárkészítés mögött hatalmas szervezés és ötletelés van: kitalálni, beszerezni, eldugni, megtalálni, becsomagolni, összeállítani. 
Idén úgy döntöttem én leszek az angyalka, és jöhetnek a mindennapi ajándékok a szülőknek. DIY (do it yourself) és NBEMÁ (ne baszd el Mezei Ági) projekt vette tehát kezdetét.
Először WC papír gurigákat gyűjtöttem, hogy abba dugdossam majd az ajándékok egy részét, utána pedig következett az ajándékok beszerzése. Az ajándékok kiválasztásánál igyekeztem változatosan összeszedni a meglepetéseket, a WC gurigákban találtak már étcsokiba mártott vörösáfonyát; sütikiszúrót; kávés csokit; 5 hetes lottószelvényt; kaparós sorsjegyet; hamburgeres apa-lánya délutánt... ;]

A szülők nagyon élvezik az ajándékbontogatást, és minden reggel izgatottan keresik a számokat a csipeszeken. Hihetetlen édesek, ahogyan hajnalok hajnalán mondogatják egymásnak, hogy "Tessék Szívem, ma piros az ajándék, az a tiéd!" <3 

A 101-1001 listáról az első tétel kipipálva, a friss és ropogós 1000 Forintos félretéve, jöhet a következő.

Kalandra fel! 

3 megjegyzés:

  1. Azért egy képpel meglephettél volna a király kis adventi naptáradról :) Egyébként minden elismerésem a tiéd, hogy összehoztad, Ágiként tudom, hogy nem lehetett könnyű :D :p (nekem már listán van, de asszem csak jövőre csinálom meg, addigra mindent kitalálok xD)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az első kép a "naptár". Önállóan csomagolt ajándékok, és mindegyiken van egy csipesz a dátummal.

      Törlés
    2. Akkor viszont megkérnélek, hogy ne csinálj ennyire profi képeket, mert azt hittem valami random kép a netről :D Én kérek elnézést! :p

      Törlés

Kedves Szelencenyitogató!

Köszönöm, hogy időt szántál rám, és megosztottad velem a véleményedet!