2015. március 20.

#22

Juhú! Nyertem! - újabb pipa a 101-1001-es listámon


Kölyökkoromban imádtam a tombolát. Az apró, színes számozott cetliket, a rejtélyes ajándékokat, és az izgalmat, hogy vajon az én színes számozott cetlimet kihúzzák-e. 

Az irodában ahol dolgozom, minden év decemberében megtartjuk az éves nagy karácsonyi bulit. Ilyenkor a vezérigazgató mond néhány szót, évet értékel, utána pedig kezdetét veszi a tombola, később pedig a tánc hajnalig.

Idén, a három év alatt először sikerült eljutnom a karácsonyi bulira. Kolléganővel tanakodtunk néhány napig, hogy vásároljunk-e tombolát, végül arra jutottunk, hogy a céges buli nem céges buli tombola nélkül. Egy ember maximum 10 tombolajegyet vásárolhatott, mi fejenként hatot vettünk Eszter kolléganővel, és izgatottan vártuk az estét, no meg az ajándékokat is. 

Tervezgettük Eszterrel mihez kezdünk majd a nyereményekkel, végül arra jutottunk, hogy a közös római utunkat fogjuk szponzorálni belőle. Az irodában mindig mosolyogva mondogattam, hogy úgyis mi nyerjük majd meg a fődíjat, a többieket pedig jókat derültek rajtam.

Eljött a karácsonyi buli estéje, ahol először az első három díjat húzták ki, a nyertes cetliket borítékba tették, hogy az este végén derüljön csak fény a szerencsésekre. 

ilyen csinos borítékokba kerültek a cetlik


Szépen sorban mutogatták a nyereményeket - igen sokszínű, és változatos ajándékok voltak: csokoládé, ajándékcsomag, ital, mozijegy, színházjegy, könyvutalvány, kiállítás belépőjegyek, társasjátékok, párnák, páros lézerharc belépők, óvszer, fülhallgató, masszázskupon... 
Eszter egy doboz Ferrerorocher csokoládéval lett gazdagabb, én pedig egy 100 égős LED égősorral. A főnökünk -aki velünk szemben ült- még poénkodott is, hogy "Lányok, ezzel nem juttok ám messzire, nemhogy Rómába..." ekkor már csak a három főnyeremény kihirdetése volt hátra. 

A lelkem mélyén valahol tudtam, hogy szerencsém lesz -nagyon el akartam ám jutni Rómába! A harmadik díj nem az enyém volt. A második sem. 
Végül kihirdették az első díj nyertesét, aki kitaláljátok ki volt...? Igen, én bizony! ;] 30.000 Forint készpénz ütötte a markomat, ami azért mókás, mert ez körülbelül a repülőjegy ára Rómába... ;]


Ágihanna nagyon örül c. rovatunk


Nincsenek véletlenek. Nincsenek. 

1 megjegyzés:

  1. ... mert egy Áginak is lehet óriási szerencséje ^_^ Hatalmas gratuláció! :) Jó utat, bármikor is legyen az! :)

    VálaszTörlés

Kedves Szelencenyitogató!

Köszönöm, hogy időt szántál rám, és megosztottad velem a véleményedet!