2015. április 11.

#25

Újabb szelence siker

Oktondi pocokként néhány nappal ezelőtt már lelőttem az egyik új sikert, méghozzá a 73-as "makró előtét lencsét venni Lenkéhez" pontot.

Mióta Lenkével egy csapatot alkotunk, azóta agyalok azon, hogy szükségem lenne egy makró objektívre. Nincs mit tenni, szeretem az apró részleteket - egészen pontosan a "mocskos intim részleteket", ahogyan Bánkuti András fogalmazott egyszer velem kapcsolatban.
Igen ám, azonban akármennyire is szeretem ezeket az apró részleteket, egy makró objektív árától nem csak a bankkártyám, hanem a még meg nem született gyerekeim bankkártyája is öngyilkos lett volna, ezért kénytelen voltam valami más alternatívát keresni.

Sírás-rívás, lottószámok el nem találása.

Szerencsére e-bay eddig is a barátom volt, és ebben az esetben sem hagyott cserben: egy böngészős délutánon rátaláltam egy eladóra, aki előtétlencséket is árul. Öröm-boldogság első körben - kell ez nekem? tipródás a másodikban. Hetekig agyaltam az amúgy -az objektív árához képest!- filléres tételen, végül azonban egy fotós "felkérés" miatt úgy döntöttem megrendeltem. Mégis mit veszíthetek? Na ugye, hogy semmit!




A postához képest viszonylag hamar (~2 hét alatt) meg is érkezett a négy lencsém, egy fekete tokba szállásolva, bubis borítékba bélelve. Még aznap délután kezdetét vette a próbálgatás - és az orchideák terrorizálása. Két-három használat után elöljáróban annyit tudok mondani, hogy I-MÁ-DOM ezeket a lencséket, hihetetlen praktikus eszközök, és csodás velük játszani, kísérletezgetni.


Édesanyám szerint olyan vagyok, mint egy izgatott kisgyerek karácsony reggelén. Nos, nem áll távol az igazságtól. ;]



1 megjegyzés:

Kedves Szelencenyitogató!

Köszönöm, hogy időt szántál rám, és megosztottad velem a véleményedet!