2017. május 1.

Szelencetervek || Hello május!


Bajban vagyok ezzel a május dologgal, ugyanis valaki ismét ellopta az évem első négy hónapját. Foszlányok, és emlékképek ugyan vannak (rohanás, rohanás és rohanás), azonban az elmúlt hónapok nagy terve a túlélés volt, és nem az „élés”. Ezen sürgősen változtatni kell, itt a tavasz, itt van a május (remélem idén már csak decemberben fog havazni!), mindjárt vége a tavaszi félévnek (már csak 19 nap!), és különben is, tervezni jó!
Az előző Szelenceterveknél rendre belefutottam abba, amibe a mindennapjaim során: addig írom a terveket, teendőket, listákat (oh, a listák, imádok pipálni!), ameddig hely van a papíron. Ezen most ünnepélyes május elsejei keretek között változtatunk, és három tételre szűkítjük a listánkat – majd egy kisebb nyalipapírra írom :] Szóval, jöjjenek a májusi Szelencetervek – test, lélek, szellem témakörben.
Test
A szervezetem browniera vágyik, egy jó erős kávéval. Nagyon csokoládés, nagyon ragadós, belül szinte nyers browniera, roppanós külső mázzal. Nem kell túlspilázni a dolgok, a mogyoró, dió akármi kihagyható belőle, inkább a csokoládét kívánja a szervezetem. Aztán meg a mozgást, de erről majd máskor. Ahogy az Eat, move, smile bloggere Réka mondja: #férjenbele
Lélek
Csend. Oh, igen, csend! Nyugalom, és béke. Hamarosan ez a pillanat is, már csak 19 nap van a tavaszi szemeszterből, már vágom a centit!   A tavaszi félév sok szempontból embert próbáló, úgy gondolom ha egy teendővel kevesebb lesz egy héten, már az sokat fog segíteni a lelkemen. Utána majd jöhet valami más, valami teljesen új :]
Szellem
Irvin D. Yalom: A terápia ajándéka
Még télen vettem ezt a könyvet, de nem jutottam el addig, hogy kinyissam. A májust egy újratanulós-feltöltődős hónapnak tervezem, így azt hiszem ez a könyv jó választás lesz.

Nektek milyen tervetek van májusra?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Szelencenyitogató!

Köszönöm, hogy időt szántál rám, és megosztottad velem a véleményedet!