2017. február 3.

Alba


Nem szeretek új műszaki cikket vásárolni, mert tartok attól, hogy rosszat, vagy rosszul választok. Annyi márka, adat, és szám van mindenhol, hogy képtelenség a legjobb döntést meghozni – maximum a pénztárcánkhoz és igényeinkhez mérten hozhatunk egy jó, vagy elfogadható döntést.
Amikor az előző laptopom Mihály távozott az örök Acer laptopmezőkre, úgy ültem felette, mint akit leforráztak. Hiszen annyi mindent csináltunk együtt, hét évig nyúztam/nyúzott, erre kileheli a lelkét? Ki.
Nem volt mit tenni, másik laptop után kellett nézni. Hónapokig kutattam, és nyüstöltem mindenkit, szó szerint mindenkit azzal, hogy új Mihályt kell vásárolnom, és őszintén írom, baromira frusztrált a feladat. Valahogy, valamiért a szerintem „kis” igényeket a műszaki alapkövetelményekkel összefésülve nem volt keresztmetszet. Eljött egy pont, vagy inkább A pont, amikor már nem lehetett tovább húzni a kütyüvásárlást, így a lélektani határt egy nagy levegővel elfújva megszületett a döntés, és megszületett Alba.

Jöhetnek a Szelencebejegyzések?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Szelencenyitogató!

Köszönöm, hogy időt szántál rám, és megosztottad velem a véleményedet!