2015. november 5.

#66 Szelencekérdezzfelelek




A múlt héten nagyon bizalmasan elárultam a kedves Szelencenyitogatóknak tíz titkomat, a héten pedig arról csacsogok, hogy mi az a kilenc dolog, amit kedvelek.

Szelencenyitásra fel!


  • Kávé

Szerintem ez nem túl meglepő, Ágihanna vagyok, 25 éves, kávéfüggő.

  •      Pandora

A Pandora ékszerek többször szerepeltek már a havi kedvencek között. Szépek, mutatósak, és a legfontosabb. mivel több száz mütyür (charm) közül lehet választani, így a világon nincsen két egyforma karkötő.

  •   Budapest

Ez a város az én örök szerelmem. Sok helyen jártam már Európában, de sutyiban minden várost Budapesthez hasonlítok... :] Szeretem a Dunát, télen a kivilágított Andrássyt, a karácsonyi vásárt a Vörösmarty téren, a tavaszi Szent István parkot, a buszt, a trolit, a villamost, a Rómait, a Csendest, a Nemzeti Múzeum klasszicista lépcsőit, a Parlamentet, a Mesterségek Ünnepét a Várban, a Pozsonyin a cukrászdákat, a Lush illatot a Kristóf téren, a Lehel téri piacon kapható sajtos-tejfölös lángost… ;]





  •  Tejföl és majonéz

A kávéfüggőség mellett van még ez a tejföl,- és majonézfüggőségem is. Amikor kölyök voltam, a nagymamámmal uzsonnára néha cukros tejfölt ettünk, a dobozból – egészen addig, ameddig a nagybátyám ezt a cukros tejfölt rá nem tette a székelykáposztára. Akkor arra lettünk kárhoztatva, hogy pohárban keverjük ki magunknak a cukros tejfölt.
A majonézzel már más a helyzet, ott nincsen semmilyen sztori, csak szeretem.

  •   Közös evés

Nem szeretek egyedül enni, szerintem mérhetetlenül szomorú, ha valaki egyedül reggelizik/ebédel/vacsorázik. Nálam az evés mondhatni program, közös program – beszélgetünk közben, zrikáljuk egymást, megkóstoljuk a másik tányérján lévő falatokat, és nyafizunk a nasiért. Ha hétvégén dolgozom, az irodában mindig nagy kajálásokat szoktunk rendezni, és már reggel azt tervezzük, hogy ki, kivel, mikor, mit fog enni, és honnan rendeljünk rántott mammutot.
Szóval a közös evés jó program.

  •    SMS

Régimódi lány vagyok, szeretem az SMS-eket. Izgalommal tölt el, amikor pittyeg, amikor választ pötyögök, amikor választ váruk. Nem mellesleg tök király SMS hangom van, csak túl ritkán hallom…

  •  Haikuk

A haiku egy japán versforma, az első sor 5 szótag, a második 7 szótag, majd a verset egy 5 szótagos sor zárja. Magyar mestere a témának Fodor Ákos, csodálatos alkotásai vannak.



Altató
minden veszteség
fájdalombacsomagolt
megkönnyebbülés


  •   Színes valamik. Akármik.

Imádom az apró, színes valamiket. Akármiket. Bármiket. Azt hiszem a smink holmikhoz is ezért vonzódom: sok, apró, színes tégely, az már csak külön grátisz, ha még magamra is kenhetem :D
Szép látvány a színskála szerint összerendezett tárgyak sokasága.

  •    Ismeretlen ismerősök

Szeretem az ismeretlen ismerősöket – a kedvesen mosolygó boltos bácsit a sarkon; a Tesco expressben dolgozó diákokat; a Kassai utcában lévő Soup Culture pultoslányát aki mindig kedvesen integet ha meglát; a már nem gonosz pék nénis pékség eladóit; azokat az embereket, akikkel délutánonkét néha együtt buszozom; a sarkon kéregető bácsit. Magyarul azokat az embereket, akiknek nem tudom a nevét (kivéve az égetnivalóan rossz szöszke Áronét, aki valamelyik nap térden rúgott a 32-es buszon), mégis ismerősökként mosolygunk össze.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Szelencenyitogató!

Köszönöm, hogy időt szántál rám, és megosztottad velem a véleményedet!