2015. október 10.

#55 Szelenceterv


Időről időre megcsúszok dolgokkal: azt mondom, hogy "jövő héten benézek", vagy "persze, vasárnap kitakarítok", esetleg "hogyne, elhozom neked holnapra!", és ne feledkezzünk meg a legtöbbet emlegetett mondatomról "annyira szeretnék elmenni/lemenni/megnézni/elolvasni/".
Az állandóan legyűrő halogató kóromnak szeretnék visszavágni a Szelencetervekkel - minden hónap elején össze fogok írni egy néhány tételből álló listát, hogy mit szeretnék, mit kell mindenképpen teljesítenem az adott hónapban. A következő hónap elején pedig beszélgetünk arról, mely listapontokat zártam sikerrel.
Havi kihívás a 101-1001 listás blogban, zakaj ne? 

A folytatásra kattintva csinos listapontokba szedve olvashattok arról, milyen terveim vannak októberre.
Enjoy!




  • Glamour nap
Kedves női magazinunk szereti  a "shopping ünnep" megnevezést használni erre a három napra, amit a kuponőrületben részt vevő üzletek inkább horrorként élnek meg, sőt néha maguk a vásárlók is. Tömeg, és türelmetlen emberek mindenhol, lefosztott polcok, a telefonjukat egykedvűen nyomkodó, üzletek előtt "felejtett", nehéz zacskókat szorongató férfiak, hisztérikus vásárlók, és az agyvérzés szélén álló eladók. Mit ne mondjak, kemény három nap...
Mindezek ellenére a kuponok engem is csábítanak - éppen ezért az idei napokra konkrét, előzetesen jól átgondolt tervekkel készültem. Az eredményről, és a "világmegváltó" trükkjeimről szívesen beszámolok, ha gondoljátok.

  • Minimum kétszer jógázni menni
A táncos helyemen ismét van jóga. Juhú! Teljesen más, mint eddig, valahogy lágyabb, nőiesebb, kevésbé "rózsaszín". Az oktató nagyon kedves, mindenkit egyesével kijavít, egyszerre gondozza a testet, és a lelket.
Mivel a jógaórák szombat délelőtt vannak, és én október első két szombatján dolgoztam, így a havi jóga vállalásom két alkalom.

  • Marcival sütizni
Marci barátnőmmel már nagyon régóta érik egy sütis-kávés-megkóstolhatom a tiédet? találka, szívesen kipróbálnám a Dolcissimát a Frankel Leó úton, de egy Sugar!Shopos cukorkómára sem mondanék nemet.

  • Megnézni az Amelie csodálatos élete c. filmet
Ez a tétel a 101-1001 listámon is szerepel, a filmet pedig megkaptam DVD-n az én szupercuki kollégáimtól a születésnapomra. Nos, a születésnapom decemberben van, tehát lassan egy éve a polcomon pihen a film. Itt az ideje, hogy bekuckózzak vele a fotelbe, és hagyjam, hogy magával ragadjon Audrey Tautou finom bája.

  • Elolvasni minimum két könyvet
A szeptemberem könyv fronton gyalázatosan pocsékul alakult - egy könyvet nyúztam, ami hol tetszett, hol nem, hol nyomasztott, hol még jobban nyomasztott.
Jelenleg Matthew Quick: Bocsáss meg Leonard Peacock c. könyve van megnyitva az e-book olvasómon, azonban jelen pillanatban ezt sem érzem teljesen a magaménak.
Valakinek van esetleg egy tuti könyvajánlata a hűvös őszi estékre?

  • Elolvasni a KRESZ könyvet
A 101-1001 listám előkelő helyén szerepel a jogosítvány megszerzése. Két alkalommal voltam KRESZ-ből vizsgázni, ahol először egy, majd két ponttal hasaltam el, így a könyvet, és az akkor még létező gyakorló DVD-t a sarokba dobva jegeltem a vezetés témát. Mostanság azonban megérzem a jogosítvány hiányát, ezért még idén elmegyek újra a tanfolyamra, mert nekem legkésőbb nyárra jogsim lesz. Valahogy.

  • Villámolvasás tanfolyam
Régóta kacérkodom a gondolattal, hogy az agykontroll tanfolyamon után részt kellene vennem egy villámolvasás tanfolyamon is. A tanfolyamhoz kapcsolódó könyvbe már belepillantottam, nekem azonban szükségem van a személyes útmutatásra, ezért döntöttem a tanfolyam befizetése mellett.
Ha kíváncsiak lesztek a tapasztalataimra, szívesen megosztom veletek! 

  • Szalay Ádám - Sikerkód leckék
Álomgyári ajánlására iratkoztam fel Szalay Ádám Sikerkód leckéire. Bizonyos, ám nem egyenlő időközönként e-mailben küldi el a "feladatot", amin lehet kattogni, rágódni, alakítani.
Eddig három levelet kaptam, elgondolkodtató amit ír, és ahogyan ír - izgatottan várom a követező levelet!

  • Répatorta sütés
A répatortával sokáig hasonló viszonyban voltam, mint a sajttortával - furcsának tűnt, hogy répából készült süteményt falatozzak, mert nekem a sárgarépa az a zöldség, amitől szépen fogok majd fütyülni, apropó titeket is ezzel kábítottak kölyökkorotokban?
A kedvenc leveses helyemen (Szia Kassák Lajos utcai Soup Culture!) a héten répatorta volt a nasi, és süti elfogyasztása után azt kell mondanom bocsáss meg répatorta, hogy kegyetlen módon mellőztelek!
Keresem tehát a tuti répatorta a receptet, ha valakinek van, ne habozzon megosztani velem!

  • Szelenceprogram
Nagyon szeretnék Nektek bővebben írni arról, miért fontos, hogy tudjunk helyesen újraéleszteni. Fogok is, alakulok, jegyzetelek, olvasok, azonban ameddig nem sikerül képernyőre vetnem a bejegyzést, szeretnék a figyelmetekbe ajánlani egy programot: a Somnus Med Bt. az Európai Újraélesztési Nap alkalmából október 16-án INGYENES programmal vár mindenkit Vecsésen, a Market Central parkolójában. Bővebb infot, és a Facebook eventet itt találjátok - mert a kezetek életet menthet.
A helyszínen édesanyám egyik kitűnő kollégája vár titeket, akinek a szakmai tudása mellett az előadásmódja is remek, élmény hallgatni. 

  • Lányos nap
Igazi lányos napot tartani anyukámmal - olyat, amilyet szoktunk, piacozósat, közösen főzőset, együtt kávézósat, csacsogósat, sorsjegyeset <3

  • Fotózás
Jó lenne elcsípni még egy napsütéses napot a hónapban, és falevelet, gesztenyét, totyogó kacsát fotózni a Margit szigeten, vagy a Városligetben.


Ezek tehát az én októberi terveim, de kíváncsi vagyok rátok is, kedves Szelencenyitogatók!




4 megjegyzés:

Kedves Szelencenyitogató!

Köszönöm, hogy időt szántál rám, és megosztottad velem a véleményedet!