2015. szeptember 16.

#51 Szelencefia Rómából

Amint már arról egy júliusi bejegyzésben megemlékeztem, idén nyáron Rómába repített minket a WizzAir lila orrú repülőgépe. Természetesen a Colosseum, a Vatikán, az Angyalvár, és két gelatto között volt lehetőségünk arra, hogy szuper vásárfiákat -Szelencefiákat- zsákmányoljunk.
Aki kíváncsi arra, hogy mi került a római Szelencekosárba, kattintson a tovább gombra.

Enjoy!





Mint megrögzött színes mütyür (értsük jól: smink) rajongó, biztos voltam benne, hogy Kiko termékek nélkül én biza haza nem jövök Itáliából. Minden kívánságom így teljesüljön, ugyanis a szállásunktól nem messze, a Termini vonat és metróállomás aluljárójában (!) várt rám egy Kiko üzlet, 30-50%-os leárazásokkal. 
Mit volt mit tenni, hangos szkúúúzik közepette bevetettem magam az üzletbe, és esküdöztem a családnak, hogy tíz percnél tovább nem maradok az üzletben. 

Nézzük, hogy mi minden jött velem haza a Kikoból.


Az üzletből két négyes szemhéjpúder paletta - egy természetesebb barnás, mondjuk úgy "nude", és egy ősziesebb, vibrálóbb rózsaszínes-lilás-bordós burgundi paletta lett a fiókom új lakója. Sajnos a barnás palettába belekaptam a körmömmel a kicsomagoláskor, így az egyik színből hiányzik egy pindurka.
Új lakhelyet talált magának még egy arany mikrocsillámos barna-bronz szemhéjtus (instantszerelem), illetve egy dupla szemcerka - az egyik oldala gyönyörű mélylila, a másik izgalmas csajos, Ágihannás-Szelencés szuperzöld. Mindkét színre igaz, hogy nagyon puhák, könnyen maszatolhatóak, és intenzívek. 
A csomag kétes pontja volt a krémes szemhéjfesték - annyira csodálatos szín közül lehetetlen volt választani. Két szín volt versenyben -ez a mikrocsillámos, fényes pezsgőszínű-, illetve egy matt taupe szín, amiből ha ügyesen és kitartóan maszatoltam előbújt egy matt rózsaszín. 




A legkedvesebb Szelencefia kétségkívül ez a mintás pamutkendő, amit a Colosseum díszít. Igazán könnyű anyagból készült, és egy-egy egyszerűbb "ezvoltmafelül" szerelést nagyon fel tud dobni. 
Különösen szeretem benne, hogy anyu is vásárolt magának egy hasonlót -az övé nem kék, hanem barna-, így a Colosseumos Pandora mütyürünk mellett ez is valami olyan közös, ami a minivakációra emlékeztet minket.

Ti hogy álltok a vásárfiákkal, Szelencefiákkal? 
Van esetleg valami bevett vásárfia, amiből mindenhonnan hoztok?  :]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Szelencenyitogató!

Köszönöm, hogy időt szántál rám, és megosztottad velem a véleményedet!